Co tu dużo mówić, to absolutne minimum w dzisiejszym świecie internetu.
Serwis WWW w kontakcie ze światem jest w stanie zapewnić podstawowe dane o firmie lub usługach, kontakt,
informacje o właścicielu strony, galerie zdjęć produktów. Ale czy to wystarczy? Złota wyspa?
Tylko jak wielke są wody ją okalające? Czy trafią do niej użytkownicy, którzy przyniosą firmie korzyści?
Dużo pytań, a jedna odpowiedź, mianowicie SEM. Połączenie pozycjonowania naturalnego i linków sponsorowanych (SEO + adWords)
może sprawić, że o nowej złotej wyspie będą mówić miliony użytkowników.
Jak promować w sieci?
Czym tak naprawdę są powyższe akronimy? O nich więcej na samym końcu niniejszej sekcji.
Teraz powiem tylko tyle, że to relatywnie jedna z najbardziej tanich form reklamy w ogóle.
O tym dlaczego tak jest też później, teraz skupię się na omawianiu projektowania strony internetowej.
Możemy to uczynić na wiele sposobów technologicznych. Zaczynając od prostej wizytówki
napisanej w czystym HTML, gdzie jakakolwiek edycja danych wymaga zmian naniesionych w pliku umieszczonym na serwerze hostującym.
Do e-sklepu obowiązkowo CMS
A kończąc na witrynie z podczepionym systemem zarządzania treścią, tzw. CMS. To dzięki niemu istnieje możliwość
(po wcześniejszej autoryzacji) edytowania zawartość poszczególnych stron z poziomu przeglądarki WWW.
Gdy z założenia treść ma być często aktualizowana (tu mówimy także o zmianie zdjęć, opisów, wiadomości, etc.),
to taki panel CMS jest obowiązkowy.
Nie ważne jaki będzię wybór, ważne żeby strona istniała, a świat zobaczył jej potencjał.